درباره مرکز خرید اینوربیت واشی بمبئی
اطلاعات کاربردی جاذبه گردشگری
- خصوصیات مرکز خرید
- رتبه Tripadvisor ۸ از ۵۱۳ در بمبئی
- نام شهر بمبئی
عملیات این اینوربیت واشی در اول اکتبر 2008 آغاز شد. این مرکز برای بازبینی های رقبا، مطبوعات و مصرف کنندگان باز شد و طی دو ماه حدود نیم میلیون نفر از آن بازدید کردند. برندهایی که به این مرکز افزوده شدند و تجارت خود را آغاز نمودند عبارتند از هایپرسیتی، جیوردانو، بوسینی، کازو، سیا، کاریگار، “MO/Global Desi”، “Mens Boulvard”، آدامیس، فابیندیا، مالگودی، فروشگاه های بمبئی، پات پوری، “Bhagat Trachand & Santinos” . 134 فروشگاه خرده فروشی در مساحت 19 هزار مترمربع در مرکز خرید واشی قرار دارند که حاصل تعهد ما به گسترش و ارائه تجربه ای بین المللی به مردم بمبئی نو و بمبئی است.این مرکز خرید توسط چاپمن تیلور و شرکا از بریتانیا مفهوم سازی شد، که یکی از بهترین شرکت های معماری در جهان است و حدود 40 سال تجربه در طراحی و ساخت دارد. این مرکز خرید، توانسته زیبایی خاصی به منطقه واشی بدهد که بطور سیستماتیک برنامه ریزی و طراحی شده است. این مکان بطور کامل دارای تهویه مطبوع است و به خرید، رستوران های خاص، سرگرمی و تفریح اختصاص یافته است و می تواند حدود یک میلیون تجربه جدید ارائه کند. این اینوربیت واشی براساس فروشگاه ها به بخش های مختلفی تقسیم شده است. این مناطق می تواند باعث راحتی بیشتر در خرید و حمایت مشتریان شوند. این امر باعث شده مدیریت و مراقبت بیشتری در بخش هایی با تراکم بیشتر انجام شود و باعث ارتقای تجربه خرید شود.